Szukaj na tym blogu

Translate

czwartek, 23 czerwca 2011

"7 kroków by zachować młodość"

    Dziś podzielę się z Wami filmikiem nakręconym przez Arnolda i jego przyjaciela. Przesympatyczny 61-letni pan od ponad 10 lat jest fruturianem - je głównie owoce. Nie przerażajcie się tym, ponieważ Arnold opowiada także, o tym w jaki sposób dba o swoje zdrowie każdego dnia, jak się odżywia, jak spędza wolne dni i jak pomaga innym. W bardzo prosty i humorystyczny sposób dzieli się wiedzą, którą zdobywa od ludzi chorych, z książek, od lekarzy czy z własnego doświadczenia. Prowadzi kawiarenkę z surowym jedzeniem, gdzie spotyka bardzo dużo ludzi chorych i zdrowych, którym sam pomaga i od których czerpie ogromna wiedzę.

W 8 częściach 7 kroków by zachować młodość dowiesz się także o:
  • jak być młodym nie tylko na zewnątrz ciała, ale i w środku (mając nawet 50-60 lat),
  • jak utrzymać stałą wagę ciała i nie przytyć,
  • jak nie wyłysieć i zachować swój kolor włosów do końca życia,
  • dlaczego każdego ranka należy pić wodę z cytryną,
  • poznasz powody, dla których warto mieć trampolinę,
  • jaka siła tkwi w przysiadach na palcach,
  • jak zrobić bardzo prosty masaż twarzy (akupresura twarzy z omówieniem),
  • dlaczego nasze ciało nie potrafi w 100% wykorzystać witamin, minerałów z tabletek,
  • jak zrobić masaż dłoni (akupresura dłoni i palców z omówieniem),
  • jakie znaczenie ma post 12-godzinny każdej doby i jak go zrobić,
  • co ma wspólnego kwas moczowy z mięsem,
  • oraz wiele, wiele informacji na temat samego odżywiania.

część 1:






część 2:



część 3:



część 4:



część 5:



część 6:



część 7:



część 8:




.......................................
Źródło:
1. http://www.youtube.com/watch?v=avUBfHrorSM

12 komentarzy:

  1. hahhaha ja na Arnolda trafilam jakiś rok temu, niezly z niego charakterek:))))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej dreptamy tymi samymi ścieżkami :) Ja też niedawno oglądałam i pisałam o nim na blogu :) Niesamowicie energetyczny gość !
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani coś się dzieje złego, mam problemz zalogowaniem sie na bloggera i dodawaniem komentarzy...

    Dziewczyny ten człowiek jest naprawdę szalony - w pozytywnym znaczeniu słowa. Ma ogromną ilość energii w sobie.
    Justyna byłam u Ciebie na blogu... kolorowo i surowo!! Cieszę sie z tego bardzo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu :)) Miło , że odwiedziłaś mojego bloga :)) Arnold ma w sobie taką energię , jaką widuję u dzieciaków bawiących się i szalejących beztrosko , wśród osób w jego wieku nie widziałam nikogo z takim powerem :)) .
    <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Najfajniesze w tym wszystkim jest to, ze dzieli sie tym wszystkim i w swojej kawiarence i w tym filmie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten film był jednym z pierwszych surowych filmów jakie obejrzałem, energia Arnolda sprawiła, że niedługo potem kupiłem pierwszą małą trampolinę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę ;-), Tobie się udało zacząć od małej trampoliny. Tak myślę czy do tej dużej masz siatkę ochronną? ostatnio przyszło mi poskakać na dużej trampolinie i przyznam, że gdyby nie siatka to chyba nie byłoby czego zbierać z betonu niestety...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O co chodzi temu Panu z C6H10O6 ? Może mi ktoś wytłumaczyć ? Pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, muszę obejrzeć wszystkie czesci bo nie wiem, gdzie to konkretnie znalazłaś i wtedy Ci odpowiem o co chodzi ;-)

      Usuń
    2. Aga

      W której części był C6H10O6? Bo oglądam i coś chyba nie za dokładnie oglądam...;-(

      Usuń
  9. Aniu, w części 5 (dokładnie 5:19).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga

      Gapa ze mnie aż mi wstyd...

      Arnoldowi chodzi o skrobię - cukier. Cukier nie ma żadnych wartości odżywczych jest szkodliwy, a jak wiadomo śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia - i trzeba zjeść na nie coś odżywczego, bogatego w dobre substancje, a nie cukier, który nie dość, że łączy się z mlekiem, czyli tłuszczem (jest filmik na blogu cukier vs. tłuszcz) to jeszcze niszczy organizm....na blogu jest osobny dział/tag/kategoria "cukier - biały zbaójca" - przejrzyj koniecznie;-).
      Pozdrawiam i dziękuję za wytrwałe czekanie na odpowiedź

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...