Szukaj na tym blogu

Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Kolejny przepis


       Pamiętacie początek 2012 roku? Mam nadzieję, że trochę tego nazbieraliście i małych i dużych rzeczy. Dziękuję każdemu kto tu zagląda, kto napisał choć jeden, komentarz, jeden e-mail, zadał jedno pytanie, każdemu kto jest  - dziękuję, bo dzięki Tobie i Tobie ja też się uczę i rozwijam.

    Oby w 2013 roku było więcej dobra i miłości :-).... i choć tak naprawdę wszyscy wiemy, że:

źródło: www.facebook.com






25 komentarzy:

  1. Eee tam, zacznę chyba od jutra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zoila


      Aby do przodu :-), niech będzie i jutro!

      Usuń
  2. Kochanie, samych cudowności na Nowy Rok dla Ciebie :* A ja mam takie marzenie, abyśmy w nowym roku znów się spotkały ;) Przytulaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gatita

      Też już czekam niecierpliwie :-)

      Usuń
  3. Nie obchodzę Nowego Roku, ale szanuję, że inni tak, więc wszystkiego najlepszego! :)

    ps. w 2013 roku na pewno sie zobaczymy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odciskipalców


      Chyba trzeba zorganizować zlot, ale zaczniemy od spotkania w mniejszej grupie :-)

      PS. Też nie świętuję :-)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! milosci i zdrowia moja kochana! dziekuje ze jestes!!!
    buziaki
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia

      Podziękowania za obecność lecą także w Twoją stronę, przytulam ciepło :-)

      Usuń
  5. bardzo dobra sentencja.. :) i to naprawde dziala!

    buziaki dla Ciebie :* Wszystkiego najwspanialszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie


      Oj działa :-) Przytulam.

      Usuń
  6. Zawsze powtarzam to samo :)
    Życzę dużo uśmiechu i radości z życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aspartate

      :-)wzajemnie

      Przytulam

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu

      I wzajemnie Kochana, oby rok był udany ;-)

      Usuń
  8. Łucjo

    Dziękuję i wzajemnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, za niedługo chyba otworzę swój słoik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem i ja :) stała czytelniczka
    wszystkiego co najlepsze na każdy dzień
    pozdrawiam ciepło i dziękuje bardzo, bardzo :)
    Auri

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auri


      Świetny nick :-). Cieszę się z Twojego komentarza, miło mi, że zaglądasz na Cudowne diety.
      Wzajemnie: dobrego każdego dnia :-)

      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  11. oby w 2013 schudnąć ! zapraszam ciebie na swojego bloga gdzie wlasnie od 2 stycznia zaczełam się odchudzać liczę na twoje wsparcie
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem i ja<3 kochanie zycze ci wszystkiego naj naj w nowym roku i wszystkim twoim czytelniczkow rowniez <3 buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytelnikom mialo byc anie czytelniczkom hihi, buziaki <3

      Usuń
    2. Ewciu

      I wzajemnie Kochana :-) Buziaki przeogromne

      Usuń
  13. :) caluteńki rok dwunasty kręcił się wokół witarianizmu
    zmian miliardy
    ludzie niesamowici
    i zdrowie coraz lepsze
    i głowa też lepsza
    odwagi więcej

    Czuję już mocno, że trzynasty przekroczy wszelkie marzenia!
    Aniu cudowna z cudownych diet byłaś i jesteś wielką częścią wszystkiego dobrego
    Ślę moc najlepszych życzeń na ten rok, na każdą chwilę, spełnienia wszystkiego!

    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bee Free

      Kochana ja mam nadzieję, że u Ciebie jest lepiej ale w każdej dziedzinie życia, że pewne rzeczy się układają, nabierają kolorów i że coraz bardziej chce Ci się żyć :-)
      Ja byłam przeszczęśliwa, że mogłam Cię w poprzednim roku poznać :-)
      Przytulam ciepło i życzę moc energii, dobra i radości

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...